Wednesday, November 3, 2010

dlm minggu ni je.............

Aku asyik la pening tak hengat dunia....tiap2 mlm aku akn tdo awl...so mknanye aku x dpt nk bemanja2 gn mak ayh aku...sbb dye aku blk dorg ada hal...esk pg aku bgn pg jmpa daddy jek mama da g keje....dlm minggu ni cm 2 la rutin aku...nth nape ntah....tiap2 mlm pale aku pening....pening yang sgt luar biasa okee....slalu nye ble pening aku mdi n pening 2 akn hilang..la ni pening kene mkn ubta tutup lampu n tdo...adakah sbb aku diet tak sakan? ada yg ckp aku mkn x teratur....kejap mkn kejap tak...tp seblom ni okee jek....aku da mkn byk da...bekfes aku mkn...tgh hr aku mkn...mlm..? aku xmo mkn mlm...diet la kan....


Haishhh aku pon tak tau la...kalau berlanrutan mcm ni tak best la...nk jmpa doc pon mls bukan sbb pe...kang dye bg panadol gak...sama jek...so baik aku mkn ikot waktu la ni...tp dlm kuantiti yg siket..bak kata member aku...mkn je sume..kalau tak nnt ngidam ble da ngidam mkn byk dr yg biasa nye...btol 2..! ble aku pk2 blk...btol gak pe yg dye ckp....tp masalah nye....!!!! hmmmmm xde masalah aku la punca segala masalah....aku la punca sbb aku gemok...aku la punca sebab aku tak fit...aku la puncanye...adeyhh....


So mulai dr skarg ni.....mkn dlm kuantiti yg siket tp byk.....*bole ke aku buat ni?*


chaiyokkkk fara chaiyok..!

Muahxx to all readers..~!

No comments:

Post a Comment