Tuesday, September 20, 2011

Email aku ni.....

Memang saje je tak nak haku bekerja keras hari ni....mcm tau2 je aku x bape sehat...
gn laptop2 aku pon x sehat.....uwaaaa nape ekk kua error ni?


 adoiii ni aku rs da masuk kali ke 5 kot...asyik dapat bnda ni je....menyusahkan haku btol la...ntah2 sebab emel aku ni da pnuh sgt...da la tepon aku tertinggal kat kampung...pon sama...bnda penting dalam hidop aku.....laa ni emel lak buat hal....x bekerja la aku....

Jadinye......aku




YA...haku STRESS...~!!! *Tp best gak leh merehat kan minda....*

dah la malas nk pikior pape...yg aku tau aku tgh risau....takot emel haku hilang...Mati weyhhh byk khazanah berharga yang bernilai *bukti nak hentam org* dlm emel aku tu...

Mode : Berdoa


~ FaraDyLa FuaD ~

1 comment:

  1. jangan stress2 k farah...jaga kesihatan tu elok2 taw....

    ReplyDelete