Sunday, January 2, 2011

Yuhuuu...~!!!

wah semangat taun be still lg ade slm diri aku...ye la baru 2 hari taun br kan..haa cb tgu svulan dua...hampeh kot...muahhahahhaha biasala.....bebaru taun br ni...memacam dlm pemikiran haku ni....ehhh mmg memacamla....tak leh nk ckp pe yg aku pk..mmg bnyak bnda....*merapu meraban meroyan plak aku ni...*


semalam my daddy beli gadget br oo....alaaaa zaman 2011 ni ape lg gadget yang best kala tak


Android

OR


Ipad...

wahhhh mmg masyuk seyh.....batak kejap aku jdnye....mmg best iPad ni...tp pada sape yg pakai iPhone tak la sebatak aku kot...sbb function dye sama jek.....bile aku dah ade "toy" br ni mula la aku nk cr phone len...phone ape?


Iphone 4 la pulak.....


konon tgh mengira duet aku....beriya nk beli....mahal seyh....kot2 la org tersyg nk adiah kan haku ke...xpe y aku ckp byk kali yg aku nk hp ni.....ishhh ni la jd nye kalau terlalu ikot kn nafsu sekarah diri sndri....


aku ni da merapu da...ngantok sebnanye...org ni tgh ajo cmne nk pakai iPad ni...mcm la aku ni buta IT tak tau mcm mana nk guna....tp xpe la....ada gak aku blaja benda br..suka...~!!!!


okeyhh la....nk concentrate blaja ni....t pape aku hupdate lg.....

muahxx to all readers..~! mmwahhhhxxxxxx lurve u all

1 comment:

  1. bile laa aku nak mampu pakai gadget mahal2 camni...keje pun kais sebulan, makan 3/4 bulan..

    ReplyDelete