Saturday, January 1, 2011

Selamat Datang 2011

And slamat jalan 2010....cepat btol masa berlalu...hurm.....2010...banyak btol dugaan yg dtg masa taun 2010 ni...penuh dengan pahit manis asam garam...Happy?terluka? kecewa? dihina? ditinggalkan? bahgia? Stress? semua ade la...tp aku mmg tak kan lupa ape yg da terjd kat aku taun lepas  mmg aku tak kan lupa sampai aku mati...wahhh kejam seyh...

Kita ni semua manusia biasakan...tak lari dr buat kesilapan...nak2 dengan org yg kita syg...mmgbtol ape yg kwn fara ckp..kala kita syg someone...kita tak perasan yang kita ade or akn membuat hati dorang terguris luka berdarah....InsyaAllah taun 2011 ni aku nk cuba lupakan segala-galanye...

Ape azam taun baru? jd manusia yang lebih baik dr taun lepas....dr pelbagai aspek...mental fizikal rohani n yg sewaktu dgn nye la senang citer..haa its nit that easy tau my dear readers...ssh sesangat..Tp InsyaAllah bole...kalau Malaysia bole menang Piala Suzuki hari 2 tak kan la aku xleh ubah kan..over kalau tak bole...

Taun ni...aku takmo da cpt nangis n cengeng,,,takde kawan tak bererti aku tak boleh hidop...mmg kita perlukan kawan...kawan ramai bila senang....bila ssh? takde.....sorang pon xde nk tlg or dgr rintihan kita...bestfriend? jgn la terlalu percaya dgn perkataan "Best Friend For Ever & Ever" sbb nye bnda tu susah nk percaya....cb la korg ssh sikit..br tau apa 2 kawan n ape 2 lawan...

so......my advice is...just b ur self...sayangi diri anda lebih dr org laen....berkawan dgn semua...jgn  memilih kawan...

Taun ni gak detik permulaan utk aku menjadi lebih matang n kuat untuk tempuh segala dugaan yang bakal aku tempuh nnt..kita pon xtau kan mcm mana life kita ms hadapan...InsyaAllah aku bole..~!

Renung-renungkan & Selamat Beramal.....owh and



to all my reader....either u my follower or silent readers...thank you for all of ur support...~! I Love u all co much..~!!


Muahhhhhxxxxxxx

3 comments:

  1. hepi new year cik farah, semoga tahun 2011 bertukar status menjadi puan farah nurfadhilah =)

    ReplyDelete
  2. fatinyana - Happy new year too u to..~!! tak terlewat lg kan nk wish..hehehehehhe

    halim - erk...~!! Aminnnn wink wink

    ReplyDelete