Thursday, December 30, 2010

Mcm giler bayang pon ade

Aku skrg ni asyik dgr lagu jiwengs karat jek....nape ntah...hati berbunga-bunga cinta je...minggu ni aku asyik dgr lagu yg sama...lagu pe? ce teka ce teka? ni lirik dye..

eh besor nye bibir sape la ni...~! haa ni saje je bg gemplak...bawah ni lirik lagu dye....ce teka ce teka...

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan


Kau yang bernama cinta

Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah


Maaf jika ku tidak sempurna

Tika bahagia mula menjelma

Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran



Mencintai dirimu

Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu



Kau yang bernama cinta

Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah



Kau yang bernama cinta

Hingga aku rasa indah


haaa tau x? wahhh baca lirik pon da tau best kan...dgr lg la best..meleleh jek dengar...pesal ntah aku ni? sape la yg buat guna2 kat aku ni...aiseyhh....dengor sjuta kali pon aku x bosan...mengapakah? tp aku rs korang tau pe nama lagu nieh..

Dakmie - Yang Terindah Lirik

haa tau tak..?adeyhhh jom layanz lagu ni...~!


muahxx to all readers...~!

No comments:

Post a Comment