Monday, December 13, 2010

Oke ke tak?

Ok...aku da selamat smpai umah dengan selamat nye....ptg td...hehehhe banyak btol yg aku nk update....uishh mmg byk la....antaranye ialah...*bunyi gegendang telinga siket..konon sound effect*


  1. hupdate ttg kawen...nnt2 la haku update...byk bnda yg aku nk share...
  2. trip to Singapore *dah berkurun kot br nk hupdate...* bz sket tp nnt2 la aku masuk kan k...
  3. trip to Langkawi...memacam aku nk tulis...pon kene tunggu nnt gak
  4. berasa hati dgn someone.....sdh dye buat dono jek...sob sob sob...

hurmmm rs nye 2 je kot....aku akn mulakan semua nye esk kot...hari ni x sehat da mkn ubt...now nk tdo....


jumpa u olss esok k....muahhxxx

2 comments:

  1. Ololo... nak souvenir dari langkawi... kikiki..

    Pape pon anda di tag di sini...
    GiveAway Haven Restaurant Cash Voucher From Eyriqazz.com

    ReplyDelete
  2. hehe takpe farah kan kuat semangat..girl power~! hehe anyway apa kata fara try join entri ni --> Mama Kembar 3 Buat Giveaway, Yay!

    mana tau rezeki farah kan..hehe hadiah utk diri sendiri ;)

    ReplyDelete