Wednesday, December 1, 2010

Aku yang emo atau............

Uishh aku sendiri pon tak tau la....sejak 2 menjak 10 menjak ni aku slalu gak la terasa gn Incik Tunang hakui...ape pon yg dye buat aku mcm...erkkk terasa seyhh...~!! haa mcm 2 la gamak nye....aku kengkadang rs nk lempang je diri aku lelaju....n nk tnya.. "Ko nape gedik nak emo2 ni fara oiiiii...??!!!" tp cm biasa la x mampu...sbb aku ni comel sgt...so x jd la nk lempang diri aku sndr... *wahhh korang sdiakan lla beldi utk muntah darah*




hurmmm bosan gak berperasaan mcm ni...bnda ni normal ke utk sesape yg dah bergelar tunangan kepada sekalian sekalian....mama bosan la mcm ni....nk sedeyh jek..ishhh tak gemo teman....tp ape kan daya...naluri n perasaan pompuan tak leh nk lari kan....mcm mana kuat pon pompuan ni...ttp akn rebah gak....


aku bukan ape..bebaru ni aku mmg ade terasa gn Incik Tunang aku *haa kalo dye bc pong bagus...aku x kesah* ntah pesal ntah....suke bebeno dye nk berahsia2 gn aku....konon tak nk libat kan sesape la bagai...xnk nyusah kan sesape la...mmg dr dulu mcm 2 la....mmg da semula jd mcm 2 la *erkk len mcm jek*  masalah nye skrg ni...mcm mane nk kteorg nk idop bersama kalau bile dye ssh tak mo share gn aku...tp kalo dye happy bukan men lg nk share gn aku....uishhhh ntah la....kengkadang ter pk....ntah tepape ntah aku ni....EMO tak tentu pasal....


sgt tak suka gn perasaan ni.....rs mcm nk jerit jek kt tempat2 yang tinggi *baik kau duk umah ngaji laaagii bagus* aku tak nak la org ckp aku ngengada kan...tp aku rs mcm xde gunanye kalau aku beriya cerita semua skali kat dye yp dye xnk share gn aku....nk buat mcm mane....dah mmg dye kata dye mcm 2...aku pon tak nk la ubah dye jd org len...


so skrg ni aku tak mengharap kan pape pon...dye nk citer aku dgr...xmo citer ade haku kesah...????


so laa ni aku nye mood jiwang....so cm biasa la aku akn dgr lagu yang sebati gn jiwa aku...lagu ape? ntah aku pakai dgr jek sebnanye...muahahhaha kene tipu gn aku....


muahhxxx to all readers...~!

No comments:

Post a Comment