Wednesday, December 29, 2010

Hupdate blog yang dah bersarang tebuan ni....

muhahahahha mcm biasa la aku ni kejap ade kejap xde...kengkadang bukak je blog...review blog memember...blog aku? tumpang lalu jek la...xde mood nk type pape....sgt bz minggu lepas....so x suka cmpur aduk kan koje gn berblog *padahal mmg mls nk type salah kan keje...tak patut okee*


aPe yg aku nk citer ehh?


Tarikh Nikah / Sanding / Bertandang...?
- Sudah lama DONE..*Excited sbb nye...ade laaa*

Baju Nikah / Kawen..?
- Da selamat beli...DONE

Kusus Kawen...?
- Harus lah dah.....*Gatai da*

Designer baju kawen?
- masih mencari...Hatta Dolmat or Rizman Ruzaini? hurmm Dilemaaa *padahal hntar kat nyonya je*


Hantaran / Pelamin...?
- Suda ade org nye....tak sabar nk diskusi....memacam ade dlm pemikiran haku....

List Jemputan...?
- Hurm....aku jemput sumer member2 aku...dun worry tak de pilih2 kasih nye...bape ek? 3K kot...padahal bape kerat jek...poyo jek lebey


Honeymoon..?
- Masih mencari tempat yang best..Krabi? Bali? Phuket? Medan? London? New Zealand? nnt la haku update bile da dpt tempat yg nk di tuju..mau pegi sume tempat bole? ada sape2 mau sponser tak?


Holiday..?
- takde holiday2 da mau concentrate list yang yang perlu d settle kan...adeyhh pic g S'pore gn Langkawi pon haku x update lg...nnt la bile da ade masa chewahhh

Ubat Pelansingan Badan..?
- Amat memerlukan nye sekarang...seblom tunang badan naik...da tunang aku rs lagii naik...bahgie bebeno haku ni...klo da kawen? owhhh TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKK....~!!!

tu je la kot...ni pon da penat  type..pape pon byk yg aku nk hupdate tp nnt2 la ye..


muaahhxx to all readers..~!

No comments:

Post a Comment