Thursday, September 30, 2010

im lovin' it... !

Alhamdulillah semalam aku berjaya berpuasa hari yang ke dua.... *_* suke....!


so semalam kakak ipar kesygan haku pon poser gak...wah sama2 poser kelas gituuu....^_^ semalam teman dye g empire jap...bayar smething...haku follow jek....yang best nye...da r 22 poser berbuka lak dlm kete....ehh bukan sebab jem....tp sbb kakak iapar aku mmg balik kol 7....gedebak gedebuk...7.08 mlm br dye trurn n p kat kete....haaa dye masuk je...7.10 da berbuka...so berbuka ala2 kadar jek dolu....


yang best nye....smalam aku gn kakak ipar aku berbuka ala omputeh...nk tau nape???

- memula aku berbuka dgn cekelat Crunch yang aku cilok dr Haling aka Lim Tet Siang Ikan Keli....muahahhahaha selumber yaya jek aku cilok dye nye cekelat...aku bkn pe....aku teringin nk mkn cekelat crunch....da lama kot x mkn....cewahh mcm la dolu2 aku slalu mkn.... *o*


- kakak ipar aku plak berbuka dgn breadstick from Domino's pizza....dye cakap..dye pon cilok from member dye gak... C we have so much in commom kn....kalau org tgk aku gn kakak ipar aku mst ckp aku gn dye adk badik...huhuhuhu i loikkeee... ^_^


- aku pon apee lg konon nk mkn sket jek la breadstick....nk simpan prot nk mkn bnda len....hahahhaha ke laut la sume...aku melantak abes kan sume....lapa la kata kn...ish3....


- teman kakak aipar g Empire sat..jenjalan cuci mate...konon nk mkn kat Serai Restaurant...tp mahal nk mam...! sedang kan aku bkn nye nk mkn sgt...chewahhh konon nk diet.... Y_Y so tak jd.....sbb aku  mmg on Diet....same goes to kakak ipar ku yg comel 2...


- lepas je kua dr Empire....singgah la ke Im Lovin' It....!

 haku mkn Spicy mC Ciken....sgt shedap...da lama kot haku tak mkn Mcd....slalu ngidam jek...smalam nk gak mkn...1 dun care.....tp ble da mkn rs mcm..."alamak abes la diet aku..pose okkee da pastu mkn mknan yg berminyak...hadoi...." padahal aku da knyg gyler.....Alhamdulillah rezeki Allah bagi kan...amin Ya Allah....


tetiba aku nk mkn lg mcd....oh no..!! NOOOOO..!


hikhikhik okee la syg chow bedah.....

1 comment:

  1. nyum2...sedap2~!!! ada gak yg aku g melantak malam nih...

    ReplyDelete