Thursday, September 23, 2010

Nafsu...............serakah

menakot kn kan title aku tu....huhuhu sebnanye bukan ape.....korang nk tau x...aku skrg ni kn on doet tau...seyes on diet...! hr tu masa raya pon aku makan semua dlm kuantiti yg teramat la sikit....
mksd nye...


if aku da mkn pg aku tak kn mkn tgh hr n malam...so kalau korang baca antry aku seblom ni kn....aku de citer ttg kisah raya aku...tp 2 la....aku btol2 on diet....aku nk kurus secara sehat xmo la memakan benda yg terjual kat kedai skrg ni....bahaya....


kenapa aku nk diet? ahhahahhaha kawenn? mst la tak...sbb nye simple je.....aku nk pakai baju kebaya ms g beraya....n Alhamdulillah....aku da boleh pakai baju kebaya aku yg dolu2....wahhh berjaya gak aku pakai balik...kalau tak nk masuk kan tgn pon ketat nk mati...!hadoiii ni nk menunjuk kan betapa gemok nye haku.....tp aku tak rasa rugi pon aku mkn siket...ye la..nk naik mmg senang tp nk turun kn berat badan ni...mmg menyusah kan....ish2....ssh weyhh byk lemak tepu agk nye...tp aku rasa mendatang kn hasil gak...sbb nye aku da berjaya pakai baju yg aku nk pakai...


so now pon aku kene tahan makan....mksd nye ble da mkn ns aku tak mkn malam....tp mmg pon now days aku mmg x mkn malam....aku nk kurus.....aku ni da mcm org gyler meroyan sebab nye nk kurus sesangat....ble kau tnya gn memember dorg ckp body aku da okee...okee ke? eee maybe sbb aku pakai bju kurung yg besar sbb 2 dorg tak nmpak  kot...ye r g pon body aku bukn nye cun pon nk d tayang2 kan kat org...baik a ku tayang kat laki aku yg sah... *chewahhhhh berangan la plak* 




korang taw....byk benda yg aku teringin nk mkn...tp 2 la aku kene menahan nafsu aku utk menguruskn lagi badan haku da mcm belon ni....tp xpe....mmg kene mcm ni kalau tak nnt aku ni asyik laa nk mkn....sket2 lapo je....ngalah kn org ngandong...! siket2 ngidam....sket2 ngidam....huhuhuhu


haihh bile la smpai hajat haku nk kurus kering mcm...........sesape jek la

2 comments: