Tuesday, September 28, 2010

Makan Memakan......

aku sekarang ni dalam kesedihan yang teramat sgt... mau tak nye......ade la sorang makhluk Allah tu ckp nk bawak aku g mkn Steambot..alaa entry aku yg seblom ni....aku bukan men smgat g nk mkn steambot...ye r lama kot aku nk mkn......dr hari tu g nk bawak x bawak2...!!! last2 aku kua je gn kakak ipar kesygan haku.....haaa lg best....! *dlm hati da berkecai sbb tak dpt nk mkn pe yg aku idamkan... Y_Y owhhh sgt sedeihh*


okee smalam aku blk gn kakak ipar aku....pastu teman sye g KL antar barang kat member then meronggeng utk acara berbuka poser aku.....semalam aku poser.....so igt kn dpt le mkn pe yg aku ni kn....huhuhu upanye hampeh,...!! tp okee gak la...semalam mkn Tom Yam kat Kg Baru....pe ke nama kedai tu...jap2 aku google jap....


okee da jumpa..HarapMaklum Pic ni kita Google k...Sukhumvit Restaurant...kat Kg Baru....sedap gak...murah pon murah.....

Pic Googled.

semalam kteorg order....Tom Yam Sukhumvit, Daging Pedas, Kerabu Mangga and Telor Bungkus.....wahhhh mmg sedap n terangkat la Tom Yam dye....pedas n masam....fuhhh masyuk gyler.....smpai skrg haku teringatt Tom Yam tu....mmmm nnt igt nk ajk la memember g sana...tp best nye...kat sana kn...tak mahal pon harga nye...aku budget dlm bape hengget la kne kn...mkn 2 org RM26 hengget....wahhh st suke....!! len kali leh mkn g...


mmmm x dpt mkn Stembot pn xpe...yg pntg dpt mkn Tom Yam Shedap....kalau nk tau g cr kat google...nama restaurant tu Sukhumvit Restaurant, Kampung Baru....haa jgn cr smpai ke Bangkok Thailand lak...huhuhuhuhu


chow bedah

No comments:

Post a Comment