Thursday, September 23, 2010

resipe memasak?

aku skrg ni kan.....asyik le membelek2 blog2 memasak....suka tgk...n aku de gak la amik resipe yg sesenang....t nk cuba...huhuhu mengapakah?? aku pon tak tau...ye r drpd baca blog yg ntah tepape...baik la aku tgk resipe memsaka keke ke kuih ke....masak lauk2 ke...kn?


tp kn bg aku la kan...kalau la aku mmg ade semua bahan2 membuat kueh kat umah mau nye aku try sume.....tp memandang kn aku xde bahan2 so kene la tu week end....bkn le nk ckp xleh bli kn...tp mls...baik g bli brg weekend trus buat ..nnt ckp je nk buat tp x buat2.


adakah seru sudah mari???? owhhh tidakkk aku masih muda okeyhh....jgn la ckp pasal seru menyeru ni...bowsan....so pe kata kita citer ttg tak de pape.....muahhahahahhaha mereng tak open haku ni? yaa sy mmg seorang yg mereng binti merong....huhuhuhuhu ni adalah salah satu ce utk emnghilangkan  rs bosan n mengantok tyme2 skrg ni....keje??? aku mmg kat opes tp xde byk koje plak hr ni...


tu yang aku menulis blog kembali... *chewahh mcm tajuk movie plak...mmm okee gak kan..pasni nk buat movie plak la....buleh?* alaa aku ni bkn nye ade byk yg membaca tp aku berblog utk suka2....mmm aku tgk dorg dpt income bagai....tp aku tak terpikior le nk buat mcm 2 gak....ye r aku berblog utk suka suki jek...korang nk bc aku happy tak nk baca ade aku kesah *kesah gaki...n sedeyhh nape r xde org nk bc blog haku..? haihhhh Y_^*

No comments:

Post a Comment