Wednesday, October 20, 2010

Alahaiiiiii

korang nk tau...dolu2 aku pnah gak la bercito2 nak bertunang on 20.10.2010...hikhikhik.which is hari ni la kan.....mcm nk soh sdara mara jek dtg...kengkawan soh dtg ms nikoh jek la....tp 2 la....sosah la....da r koje...xkn r haku nk paksa sume uncle n aunty2 aku coti semata2 utk aku...wahhhh OVER okee..! igt aku sape? Dato' Siti? owhh tidakkkk


tp kan...bg aku tarikh cantik pon kalau kita tak boleh nk jg hubungan kita gn si dia pon ssh gak kan....ish3....plus..! kalau kita amik data yg cun melecun...nnt ramai yg tak boleh dtg....due to terlalu byk sgt org kawen....buat mkn2....tunang...besday n yg sewaktu dgn nye....haihhhh ssh tol....so..! so amik jek la hari2 len yg pntg tarikh tu bermakn utk kita n si dia...wink wink wink..!


okee ber balik utk tarikh 20.10.2010 ni....ssh tau nk dpt tarikh yg cun mcm nieh...hmm nape la anniversary aku tak ada tarikh yg mcm ni? kalau tak....hadoiiii masyukk nye...mane tau dpt hadiah yg  cukup istimewa kew dr si dier....wahhh *berangan jap....* so agak2 boleh tak aku berangan aku bertunang hari ni sdg kan aku da sah jd tunangan org seploh hari yg lepas?


ewwww tak sesueiiii okee *sila sengaukan suara anda* so adalak aku akan nikah on 1.1.11? or 1.11.11? or 11.11.11? or 20.11.1011? jeng jeng jeng...JENGGGGGG..!!!!!




muahhxx to all readers....!

No comments:

Post a Comment