Saturday, October 30, 2010

macam mana aku nk kurus?

ye la kan.....semalam jek aku mkn 3 kali tau....pepagi bekfes gn kakak2 comel aku.....mkn cm biasa la...nasik goreng pedas gyler + sosej.....pastu tgh hr aku kua g Meronggeng Rokiah gn kakak2 aku gak....mlm plak....ngedate gn Incik Tunang keshayangan haku....ye r ikot kn hati aku xmo mkn mlm 2....ye r tgk dye pon haku da konyang gyler tau tak....tp cian dye lapa n soh aku tman dye mkn....hikhikhik so smalam ngedate kat SACC Mall...sbb hnatar mama ada event kat Shah Alam..mkn kat Noodle Station.....shedap gak la...tp aku nyesal btol x order kuey tiaw goreng...sob sob sob....aku order pe?



ni Air Incik Tunang yang punya.....Manggo + Strawberry...*bolee la tp haku x suke*

Ni plak air aku...Blackberry + Vanilla....shedap yang tak terkata weyhh...!

haaa konon gabunag antara haku n Incik Tunang...*gedikk gyler da niee*



wahhh terluir nengok......feberet haku ni...tp ni bukan haku nye...Incik Tunang yang punye.....dye ngidam nk mkn lamb chop agk nye...yg ni Lamb Shoulder....shedap gakkkkk..


yang ni haku yang punya....sgt la boleh tahan sedap nye *nk jaga hati nye pasal*....

so overall smlaam aku tdo dgn nyenyak nye...sbb nye dpt jmpa buah hati pengerang jantong intan payong emas haku...


so mood today sgt happy n happy n happy...!

muahxxx to all readers

No comments:

Post a Comment