Wednesday, October 20, 2010

Awak nmpak biru.. >_^

hikhikhik igt g tak iklan celcom yg dolu2 tuh? sgt comel kn iklan tu....bukan ape...hari aku pakai baju ade kaler biru2 sket + pakai adiah yg ade akk kt ofice haku bg...katanye adiah sbb aku dah...tuuutttt.....aipp aipppp tunang baru..! hikhikhik...


mls nk type bebanyak...pape pong..thanks to Kak Jie yang bg kita adiah nieh....shaya shayang kak jie..!


ni kain baju yg aku pakai hari ni...ala2 kain cheongsam la....tp versi wane putih.. *nak jugak..sebut cheongsam....hikhikhik...*


Tadaa....!!! ni r dye gelang tuh....


Chanteks kan...? haaa aku pe lg pakai la....warna baju da sama da...wahhh kene gitu baju aku gn gelang nieh....jgn jeles...!



so aku sgt suka gn gelang ni...ble pakai...wahhh kelass makk..! sokee..!!


muahxx for all readers...!

No comments:

Post a Comment