Thursday, October 7, 2010

Makan-makan bersama Team....

haaaaaa hari ni aku da raya da....ye la aku da berjaya poser 6 okee....tak penah2 aku berpuasa 6.....Alhamdulilllah...moga tahun depan aku dapat lg buat mcm ni.....i am proud of my self...!


so memandangkan hari ni aku da raya......kat ofice lak ade buat mkn2....best nyee...bahgia rs....mcm suasana hari raya btol aku rs.....pape pon Alhamdulillah aku da berjaya berpuasa 6....


korang tau...semangta btol team2 aku ni memasak......memacam list makanan yg dorang bg....hehehehhehe  aku..?? bawak mee goreng + puding.....pepagi buat a aku da bgn okee....n masak...mee goreng...sedap tak sedap blakang kira laa....yg aku tau aku da berjaya masak utk kawan2 aku.... ^_^ eyhhh tanpa bantuan sesape tau....haaa bangga seyhhh

mee goreng.....

puding


so now tgh tgu komen....klo okeee t aku tepek resipe......hehhehe sonang ajo....kalau ade mak metua ke kakka ipar ke sedra amara nk dtg mai umah korang...masak je kuah pusing 2 .....ishhh mmg senang la...


aku ni tgh kelaparan menanti bile la bole mkn....lapa seyh....memacam ade kat opes ni....ade Laksa...Mee Kari....Spagetti...Satay + Kuah Kacang...Dadih....Mee Goreng....Puding....Lengkong....buah-buahan bukan tempatan....ishhh memacamla...sbb tu la aku ckp mcm hari ray abtol....oooo kueh ray apon ade....hehhehe sokee nye...


okee la penat type....+ excited....!

No comments:

Post a Comment