Friday, October 29, 2010

Burghhhhhh.....Alhamdulillah.....

Wahhhhh kali ni aku mmg btol2 ronggeng rokiah dgn akk2 ku yang sgt sporting n comel....tp dlm byk2 tuh aku la yg paaaaaaaling comel....hikhikhik *okeee sila tampar diri sendiri sekuat-kuat hati korang...* so minggu ni cukup r korum geng Bus Sekolah...kecuali Zaza Koza *utk pengetahuan korang Zaza Koza tu laki...(*_^)* je yang tak de...sbb dye jenten so kene g smayang jumaat...* bagus ko zaza...2 la dolu aku nk kat ko tp koda jd tunangan org..opsssSS terlebey suda....Kak Asza fara memain je k... ^_^ *

memula meh aku knal kan geng ronggeng rokiah haku...



Kak Sha Snow White & Kak Izie Hensem...

 Budak Comel & Kakak Comel.....

comel kan...?? haa 2 la rugi la sape yg tak suka gn kteorg....sbb sesungguh nye kteorg pon x kesah kalau ade sesape yg x suka gn kteorang....erk...! pe yg aku merapu nie? oke oke....jom follow up aku berceloteh..jom...!



ok... aku mula kan...actually pg td plan nk mkn kat SR jek...tp ntah mcm mana boleh plak terkeluar dr ofce *mknanye mkn kat lua la...* so g r mid...slalu nye mkn kat food court....tp tadi aku mls nk mkn kat food court sbb nye aku da bosan tak tau nk mkn ape kat sana...so we all decided to eat at a restaurant..tak kisah la restaurant pape..saje nk try test lg pon da cukup korum da...my usual restaurant kalau g dating bersama incik tunang..*ehhhh tergedixx plak...sorry readers....aku terlalu happy hari ni....hikhikhik...kalau tak suka x tahan jek la ye..* kat The Gardens....jalan punya jalan....last2 aku ajk jek mkn kat


Flying Chillies......haaa aku pon tak tau nape nape kedai tu gitu....nk kata terbang xpon...hikhikhik...opsss terlebey lagi..


sesampai jek kteorang trus order air.....



Coconut Ice Blended - Haku yang punya...


Mocha Ice Blended - Kak Sha n Kak Izi yang punya...


Air Roselle - Onie yang nye....

bile dapat air bukan men teruja g semua...tp biasa la aku cool je...*cehhh waaahh sdg kan aku pon lebeh kurang je* nk tgk rupa sensorang dpt air??


haa tu dia...kesedapan Mocha tu mmg tak terucap oleh kak izie....


yang ni plak minom air smpai tertutup2 mata....tu tanda nye sedap....! tak terkata la senang citer....tp mmg sedap pon....! *sorry kak sha dlm byk2 pic..pic ni yg paling cun pd mata fara*


wahh menten jek dpt air...sedangkan hati tak sabar nk minom...! hehehhe


haaa ni mmg hantu posing....tgh minom air pon sempat posing...comel kan..? wink wink


beberapa minit pastu.....dtg r mknan.....memula bg nasi....*tau kan nasi tu ape? tak tau p google...type google then type nasi... (^_=)*.......lauk2 nye adalah.....


Deep Fried Fish with Mango 


Seafood Tomyam.....


fuhhh makanan dye wa cakap lu.....sgt best weyh......ikan dye very the crispy + kerabu mango dye mmg terbaek la...bape kali aku tergigit cili padi dye...tp aku tak kesah...lg pedas lagi haku suka...masyukk jek rasa.....fuh ter baek la lauk tu..... da la ikan 2 mmg da crispy sampai ke tulang2 dapat plak mkn tomyam yang uisshhh ssh la aku nk ckp....mmg sedap Gyler...ada rasa masam nye...manis nye kuah tu....pedas mmg tak payah ckp la..senang citer cukup sifat la..smpai skrg aku stil terbayang betapa sedap nye kenikmatan makan tom yam kat kedai tu....alaaa tak rugi pon kalau mkn kat sana....korang kalau nk rs g r try mkn kat restaurant tu....mmmm a bit expensive tp aku rasa berpuas hati....lg pon bg aku...bab mkn2 ni tak berkira sgt....asal kn sedap n halal....^_^


so overall aku sgt happy...klo korang baca entry aku pg td sedey smcam jek kan..la ni aku da happy da...sgt suka kalau dapat klua gn kakak2 aku....hehehhe dorang la yg kene jaga aku..sbb aku adik manja dorang *Adek Manja?? bluekkk geli plak aku* hehehehhe pape pong tengs akk2 ku sbb buat kita happy hari ni...^_^ 


okee la aku nk smbung buat koje ni...nnt aku hupdate lg pic kat fesbuk k...yg kat cini ontro jek...


muahxxx to all reader...~!

No comments:

Post a Comment