Friday, October 29, 2010

maaf kan aku

owh blog yang aku shayang....maap kan lew haku yg da lame bebeno tak hupdate kat cini....sesungguh nye kemalasan melanda diri haku yang semmg nye mlas ni...


so ape yg aku nk citer hari ni...mood aku hari ni adalah Hindustan.......ikot kn hati naluri nurani aku ni aku nk jek pakai saree....erkkk aku pakai saree?? wahhh tak buat keje la sume sbb mata bernanah n berdarah tgk haku pakai baju saree.....bukan sbb cantek tp abb nmpak lemak2 tapu yg ade kat badan haku...opssss ade kew lemakss?? OVER okee....


nape mood aku hindustan hari ni sbb nye.....smalam aku bantai tgk citer Aku SRK kat Astro...sgt lawak bodoh..! tp okee la kalau stress keje kew ape kew kan....tgk citer 2 mst gelak n ye....citer tu mcm nk menunjuk kan 1 Malaysia....bolee la.....yg pasti aku sgt sokee lagu Hindustan yang di selit kn dlm citer tu...sumer citer feveret haku.....


mula la aku nk dgr lagu hindustan 1 hari ni...hehhehehe nasib la kalau ade sesape yg dgr lagu hindustan...mmg aku tak leh nk kawal perasaan keHindustanan aku hari ni...Tuuu jee dee ka too hai jana sanammmm....Pyarr ho ta hai d vanaaa sanammm.....*okee berangan berlari-lari di tepi pantai bersama Tuuuutttttttt....ewwwww Gatai...!*




muahxxx to all readers....!



No comments:

Post a Comment