Tuesday, June 15, 2010

Aku tak dapat..........

Hye U ollzz,

Hari ni aku sedikit kechewa, kecik ati terasa hati sakit ati sakit perot sume ada la....hari ni barau aku tau yang aku ni sebnanaye ramai yang x suka....ada la sorang dua member aku ni....dye br balik from holiday induksi untuk company....aku tak tau pe la salah aku sampai dye ni  xnk beli kan utk aku Key chain Zoo Taiping...aku tgk suma dapat kecuali aku...aku pon tnya la gn yang lelain....

"Wahh key chain Zoo Taiping....sape yang bagi?"

"Ohh ni kan si *s*oL n si **Li* yang bagi....fara tak dapat ke?"

haa bayang kan betapa hancur berkecai, kechewa, luluh bukan lumpuh ati aku....dlm team aku ni...aku sorang je tak dapat...aku baik dengan dia n dia....tapi nape la aku d perlakukan sebegini rupa...ape salah aku?? kenapa? mengapa?! tidakk ku pintaa lahir ke dunia....cac...eh aku cukup sihat....salah theme song daaa huhuhu termalu jap.....

takpe la...korang tau aku dapat pe?


























aku dapat key chain yang tertera terpacak nama aku...huhuhu aku suka...


and........


aku dapat key chain bear Sukma.....hehhehe sangat comel mcm aku ok sila cubit pipi saya...


so walaupon aku tak dapat key chain Zoo Taiping...aku dapat key chain yang laen daripada orang len...hhehehhehehe terasa diri disayangi & dihargai opsss terlebey sudahh ok sila la muntah berdarah sehingga kekuningan.....blueekkk....

apa-apa pon terima kasih pada pemberi keychain walaupon tak dapat Key chain Zoo Taiping....fara akn igt sampai bila....Y_Y sdgt sdh tak dapat Key chain Zoo Taiping.....hehhehehee Kita maaf kan korang berdua sebab tak belikan Key chain Zoo Taiping....tapi fara ttp suka gn adiah yg diberi....chewahhh


Key Chain Zoo Taiping dalam kenangan....Biiiiila yang tertulis untukku....Aaaadalah yang terbaik untukmuuuuu Kan kujadikan kau kenangan..... Yang terindah dalam hidupku.....Key chain Zoo Taiping

 okeyhhh la nak sambung buat keje...
chawww bedahhh..~!

4 comments:

  1. tp aku terpk nape aku tak dapat key chain Zoo Negara...

    ReplyDelete
  2. farah nie.... masih terfikir lagi kew? sape la dak 2 org tu yerk.. aku pon masih terfikir jugak nih... kikiki...

    ReplyDelete
  3. semalam jek terpk hari ni tak da.... ^_^

    ReplyDelete