Wednesday, June 9, 2010

Lagenda Budak Setan....

hai uolllzzz,

Baru-baru ni aku ade g tgk wayang citer yg bagi aku tersangat sangat SANGAT la menyentuh jiwa raga aku sebagai seorang pompuan.

Tadaaaa.......













picture googled

Lagenda Budak Setan.....bagi aku citer sangat sedih n menyentuh perasaan aku...abes berbaldi-baldi air mata aku kua utk citer 2....dari mula smpai la abes....nyesal x bawak tisu....abes kua hingus air kat idong aku nieh....

citer 2 mcm membawa maksud dlm idop aku (chewahh dan dan jek..! =P) tp ade la siket part kat dlm citer tu buat aku tersangat tersentuh..part mane? ader la......dalam citer tuh Farid Kamil n Lisa Surihani tersangat la sweet...romantik okeyh.....cara si Kashah Farid Kamil 2 layan Lisa sangat2 la best.....n ade part2 yg aku rasa macam....wahhh bestnye meleleh air liur.....!

tapi apa-apa pon....aku bg credit r dekat Que Haidar...aku rasa mcm nk bg terajang + bg pelempang je kat dye...cinta mane leh pepaksa....part yg dye dok bakar scrapbook Kashah 2 mmg mengayat hati aku....mmg aku dapat rasakan betapa sdh nye si Ayu Lisa Surihani tuh....mmg part 2 aku rs mcm nk meraung je....tp control2.....hikhikhikhik emo la plak......ayt si Q yg aku rs sgt2 kelakar is....


"Ayuuu......aku sayang ko la bodoh..aku sayang ko la bodohh....bodohhh!"

hahhahahhaha mmg klakar okeyh.....

Tapi, yang paling aku suka is lagu dalam citer 2...sangat best....[Bilaaa cintaaaa iniieeeee.....< - 2 je yg aku igt] huhuhu bole la drpd x hengat langsung kan...nak cari la lagu..sape nyanyi pon aku xtau...lagu 2 kalau ade laki En.Ehem-Ehem nyanyi or main kan gitar or dedicate lagu tuh dekat kita pon best gak kan...fukkk meleleh gua.com cakap......tp xkn nye....huhuhu berangan jek la...

Aku dengar byk org komen citer 2 tak best....dorang ckp cite 2 tak sebest Novel. Novel nye lagi best and kita dapat rs kenalan or kesetanan Kashah 2.....rugi plak x bg novel 2 dlu....tp bg aku ok pe...yg pntg bukan aku sorang je yg sdh tgk citer 2....dlm panggung 2 aku dgr soksek soksekknangis ....lbh kurang aku la...huhuhu ye r aku ni nmpak rock manja tp dalam hati ada taman....

so kesimpulan nya.....aku suke tgk citer Lagenda Budak Setan...kalo korang tak suke...eEEhhh ade aku kesah?!! huhuhuhuhu pendapat memasing kan....yg aku tau cite tuh best fustop... ^_^


okeyh la sayang....chaww bedahhhh..!


3 comments:

  1. "part yg dye dok bakar scrapbook Kashah 2 mmg mengayat hati aku"

    gayat ke???

    ReplyDelete
  2. shhhhh..jgn habaq kat orang..kang org takmo ajak aku g naik bukit lagi.. =P

    ReplyDelete