Friday, June 18, 2010

orang kaya kelantan...

Aku tetiba jek teringat kat 1 cite yang best untuk dibaca.... memandangkan kita sume tgh membaca so kene la letak best untuk dibaca...lain la kalo kita tgh bercakap depan2 boleh la aku ckp best untuk didgr kn???

ada sorang member aku punya hubby bukan hubby aku keyh aku belum ber"hubby" pernah cakap dekat member aku ni...cerita nye cmni....* jeng jeng jeng

sedang mereka begolek-golek berdua *ni aku pakai tibai je ok kepada *kak _ch_  jgn mara aaa* dekat ruang tamu rumah dorang...

ntah mcm mane boleh terckp ttg aku...aku tak citer la pe yang dorang ckp ttg aku tp aku akn ckp pe yaang hubby dye ckp ttg aku yg aku rasa mcm agk weng....

"ehh..fara tuh orang Johor ke? ye saya orang Johor...lahir kat KL ddk kat KL tp kampung kat Muor...so boleh di kira Orang Johor tak?....abg igt dye Orang K*y* Kelantan..ooo org Johor rupanya..patut la... *maaf perbualan ni terpaksa ditapis atas sebab2 tertuntu...*"

erkk..~! muka aku ade mcm org Kelantan ke? aku ckp kelantan pon tak reti celah mane nk jd org Kelantan? hhuhuhuhu nak tau nape si Hubby member aku tuh ckp aku org kelantan?? mane leh bgtau rahsia aku dan dia bukan hubby member aku okeyhh tapi member aku (kak _ch_) gyler ko nak kene terajang gn dye...? xde la....just sebab aku pgil dye "Abe __e" je sebab tuh dye mcm igt aku ni org kelantan.....alasan tak berapa nk kukuh ok....tp boleh di terima la....

pape pon moga ape yg hubby member aku ckp ttg aku tuh termakbul... tp aku kene kawen gn org Kelantan ke? [ada rasa menyampah tak? sebab aku aku rasa menyampah dgn diri aku sendiri...o_O]

chaww bedahh..~!

No comments:

Post a Comment