Friday, June 25, 2010

Finger Lickin' Good

U ollzz...

aku tersgt la happy sebab perot aku da kenyang dgn makanan free kat ofice tadi...mmg x rugi la..aku blk lewat tdi..bak kata iklan celcom berbaloi-baloi....mlas aku nk type bebanyak...penat tau tak hari ni....keje aku belambak *Lim, cepat r blk...Y_Y* ok la aku pon tak nk buang air ms korang sume..aku tau korang bosan gn aku sebab aku xde idea nk merapu ape dlm blog ni....byk pk keje r so xde masa nk bersosial dlm blog huhuhuhu...

so tadi kat opis aku g Majlis Bacaan Yasin utk project yang bakal dilancarkan pada 28 Jun 2010 bersamaan dgn hari senin *nampak gaya nya kene keje sabtu ahad la aku..* aku duduk kat ofice lelama smpai mlm pon sebab nk abes kn keje..makna nye aku tak makan gaji buta la...huhuhu keje lebih masa tok masa depan bersama..

dipendek kan cerita, boss aku belanja semua mkn ns briayani / ns arab....btol ke aku eja ni ni..? al maklum la da mamai tahap gaban da ni...mata ni tunggu masa je nk gone...boleh pilih nk nk briayani yg mane....nak ayam rosted ke...ayam madu ke....or........KAMBING....haaa aku apee lagi mengembek la aku...mmbekkk emmbekkk..eemmmmmmmbbeeeeeekkkkkkk..!! tapi actually aku amik ayam n kambing...mmg sedap la kambing dye....

huhuhu korang byg kn je k la ye...ni aku bg gmbar bg tatapn korang utk tgk aku mkn pe....

ni adalah ns arab berlauk ayam rosted....korg jgn maen2 ayam dye besar ok...mmg tak rugi mkn...tak lokek langsung org yg pack/masak mknan ni....



ni pulak nasi nye....mkn mcm tuh pn sedap..


Haaa ni la set mknan yg aku dapat....ada nasik....ada lauk ayam / kambing....ada sayur....ada kuah....mmg masyukkkk r babe...!!!

dann yang paling menarik dlm byk2 benda ni....adalahhhh.......




















































erk...~! pesal tersesat gambar mamat ni plak..???adoiii semak btol la...opsss semoga ko selamat pergi n balik ye...aku menanti mu di pintu office...huhuhu..
ok iklan da abes....sekarang tolong scroll lagi bawah sampai korg rasa menyampah......



-
-
-
-
-
-














tadaaa...~!!!

ni la kambing yang aku maksud kan.......uishhhh sedap tak terkata...sgt lembut n teksture rempah dan bahan yang digunakan cukup rasa sifat..*berangan jd pengacara tibi*

haaaa aku papar kan sekali nama kedai ni....Saba Restaurant....mmg berbaloi..cuba la....


okeyhh la syg.....aku da penat nk terbongkang tido plak...bantal bucuk sudah memanggil..nytee allll

Chawww bedahhhh..~!!

No comments:

Post a Comment