Tuesday, August 3, 2010

I'm In Love..!!!

sambil dengar lagu Alif Satar - Cukup Indah......


aku sekarang ni mcm dlm ati ada taman bunga la....tak tau nape *tu yang asyik dgr lagu Alif Satar tu berjuta2 kali...<3*...sejak 2 menjak ni hati aku asyik la nk berjumpa dengan nye...kalau tak jumpa tgk gambar pon jd la...huhuhu buleh ke gitu? tp 2 la kenyataan...bentuk badan lawa da...kulit hensem da....rasa mcm pegang tak nk lepas je....

rs nk pelok tak lepas pon ade...tp nnt org ckp ape plak kan...bile bersentuhan rs mcm ada getaran antara kami yang tak dapat nk d bendung lagi...prasaan suka sama suka 2 boleh nmpak antara kami berdua...ms 2 dunia  ni bagaikan aku n dye je yang punya....

kalau korang hayati lirik lagu Cukup Indah tu...mcm 2 kta2 yang aku nk bg dekat dia...


Hanya kerna kau yang cukup indah

Untuk dimiliki dan untuk dicintai

Ku tahu kau mahu ada di hati

Untuk didampingi untuk disayangi

tak de sape yang boleh tau prasaan aku ni....yang tau tu bagus lakan...tp sesape yg tak tau 2...nasib la kn...hehhehe tp mmg indah la...kalau bila da bertemu tu rs mcm tak nak buang masa buat bnda lain...mcm nk dgn dia je...tp biasa la masa selalunye mencemburui org yang tgh hangat berchenta...so stiap kali mata aku bertentang mata dengan dia...jantung aku rs mcm nk terjatuh...mcm kene panahan cinta asmara yang OMG...! ssh la nk ckp...

malu gak nak crita tp ntah la...mata aku mmg dah tak nmpak pape lg slain dia...saje nk express kan feeling ttg prasaan cinta aku ni....berbunga bukan...? 

kaulah yang boleh membuat kan aku tak tido malam memikirkan ttg dikau...


owhhhhh *meh aku bg publisiti kat bf kesayangan aku kat korang...mst korang kenal kan...tak kenal buat2 kenal k...^_^*



















































Ohhhhh GUESS ku....



hehhehehehhe amacam layan tak?? layan kan aje...

Chaw bedahh

No comments:

Post a Comment