Wednesday, August 25, 2010

Saya Nak g berCuti....!!

Yee..!!! Saya mau g bercotii



Hmm....tak tau nape keinginan nk g bercuti tu berkobar-kobar kat ati aku kali ni....igt bulan 9 ni alang2 da blk Johor nk g Singapore la....


Mmmm best gak kan....okee kene simpan wet ni....nk g tenang kn minda..buleh ke? ntah2 bukan tenang kn pikiran...aku jd stress sebab duet byk kua...muahhahahahha


pastu aku igt nk g Bandung plak..



wlopon taun lepas aku da g...aku nk g lagi...nk g spa la kat sana..buleh gitu? dorang ckp est g spa kat sana...fresh jek rs...pastu nk shopping sket la...aku ni da la gyler window shopping....n suka tgk dye nye keunikan bangunan + kehidupan dorang kat sana...ada yg kaya tu kaya btol...kaya yg miskin tu...Ya Allah cian tgk.... + mknan kat sana pon murah....sedap pon sedap...alamak teliur da ni teringat ikan lentik indon 2....shedapp nye...g buka kat 


Sari Ratu la...shedap nye...!! mkn buffet dye pon oke...sume okee...mmmm nk soh En.Shayang belanja buleh tak agk2?


pastu kan aku teringin nk g London la...


teringiin bebeno nk g sini....nk tgu Honeymoon tak tau g bile kawen nye...tak kan nk kene tgu honey moon br leh g kan...mmmm kene simpan wet ni.... pastu agak2 klo da smpai cini mane tau ade rezeki leh la aku g


Paris...wahhh aku ni kalo la kaya aku da g lama da cini...tetiap taun aku g sana...dgr citer best tau bile da naik Eiffel Tower tu...

tak pon kalo dapat g


New Zealand pon best kan....wahhh aku sukee tgk pemandangan yg cantok2 mcm ni...nape la kat mesia ni xde kn pemandangan yg mcm ni??? tgk air kat sana...wahhhh nyaman btol....


kalau ade rezeki aku nk g 



China...nk tgk The Great Wall Of China...dorang ckp mmg besar tmpat ni...panjang n penat tau...wahh adventure gitu... *_*

adoii sampai kah hajat di hati ni weyhh??? aku kene simpan duet ni....nk g bercoti la...drpd aku mengabeskan duet gn beli brg ntah tepape....baik g bercuti kat tempat yg faedah.....huhuhu

so kepada sesape yg baik hati...mane la tau korang nk bg adiah ke ape ke...xpyh ssh 2....bg tiket penerbangan pergi balik dekat memane destinasi seperti y dinyatakan di ata spon da okee da...da memadai da... ^_^

hehehhehhe

3 comments:

  1. best2....jalan2 melihat alam...aku nak g spore gak laa nnti

    ReplyDelete
  2. haaaa jom3....kita jumpa kat spore ye... ^_^

    ReplyDelete