Thursday, August 19, 2010

STRESS ke kalau mcm ni?

hari aku nk berbuka ape ek..?

keinginan aku nk berbuka x mkn ns smlama tak berjaya...!! danmmmmm...sebab nye....bibik aku masak samabl sotong..!! tak tahan weyhh....makan nasi + smabal sotong +kicap manis cap kipas + ikan goreng panas + air ribena....haaa mane leh tahan beb...!! ikot kn ht nk mkn roti je...hahhahah xde maknenye....


rugi kalau tak makan....selagi buleh mkn so mkn la....ye tak..diet2 gak tp jgn la smpai nyusahkn dr kn...


sian aku aku kurus tak kurus2.....nape ntah/..ni pesal ni aku tulis blog ni ter sedu je ni...alaaa yg bunyi burggg burgg burgg tu....ntah tetape....kang minom air kang kene tangkap jais lak....malu aku sume gelak kan aku....bengong btol time2 skrg ni la br nk sedu sedan seblom ni tak de pon....adoiiiiii



aku stres...!!


  1. STRESS nk kurus
  2. STRESS nk buka ape
  3. STRESS tersedu-sedu..*tampar kang br tau*
  4. STRESS sebab bosan..

arrrghhhhhhhhhhhhhh..~!!!!

2 comments:

  1. hahaha...ko sedu, smp skrg aku teringat dan nak tergelak..adeh....

    ReplyDelete