Thursday, August 5, 2010

Seoul Garden baybeh...!

haaaa aku bukan la mkn Seoul Garden (SG) pepagi buta ni..biasa la....citer smalam aku br buat hr ni...smalam ilhan xde mari + jiwa memberontak + mgantoks tahap tenuk tau tak....!! sebab nye.....kekenyangan mkn kat SG tu la....mkn xde la ape sgt tp byk gak la aku balun smalam....bbq tak payah ckp la....aku balun sume..ikan ayam daging udang sotong....sume aku mkn....steamboat pon aku mkn....hirup sup tom yam dye..hehhehe okee la...sebab tgh lapa sume sdp kan...heheheheh tp


tp pape pon smalam mmg best...makan + buat keje giler = having soo much fun together... ^_^ jom la tgk pic d sekitar sebalik tabir pembikinan cerita Seoul Garden semalam.....

muka kelaparan....aku sanggup tak makan dr mlm seblom nye n bekfes semata2 nk mkn kt SG ni...huhuhu so ni la..muka org kelaparan...!


haaa tgk sume mkn tak hengat nye...*blakon je dorang ni....nk amik gambar nye pasal...hikhikhik*


haaa....ni sesaje je nk mik gmbar gn Hot Mama

lorrr ni awat gn Hot Mama ni? kenyang sgt agknye....2 yg jd gini....

muka separa kenyang...*erk ade ke separa kenyang?*

konon nk tiru gaya belakang...tp x jd....

haaaa jd tak??? sama tak?? kepala giler2 adk2 Hot Mama...ikot je la ye kak....huhuhuhu

da bes makan da....tgal kuah je....burrrghhhhh Alhamdulillah....

Haaa ni la team member's aku....sume kepala weng2 *bukan wang2*

hahhahahha muka budak comel gemok yang da kenyang tak hengat dunia....

so....kesimpulannye....sume sedap....cuma....tak tahan dgn bau yg melekat kat bdan....ye r..da kata kita memasak kat stu...so bau minyak yg kita dok ber-ba-bi-q tu melekat la kt badan....aku mandi smpai 2 kali kot...bau nye ishh3.....ssh nk describe....huhuhu so len kali kalau nk mkn kat cini aku nk bawk baju spare...sbb mmg tak tahan bau nye...kalah bau kedai mamak tau x..!

okeyhh la syg chaw bedah....~!

1 comment: