Tuesday, August 17, 2010

Ragam Kucing

kelakar aku tgk kucing kt umah aku ni tido....ooo lupa nk ckp...umah aku ade kucing..nama dye..An-Nur...haaa semua mst tertanya nape...sebab nye aku jmpa dye ms dye kecik sesangan....dlm hari lg kot...kecik bebenor...sebesar tapak tgn aku...korang byg kn la...tapak tgn aku kn kecik...so kecik mcm 2 la kucing tu ms kteorg jmpa...konon nk bg minon susu je..tetiba tersuka plak kt kucing tu....so semakin hr semakin besor...pastu ragam tdo nye bukan maen lg..





dye mmg suka tdo dlm umah...kalau dlm cage dye..dye tak sokee....



tgk la da besar da...mcm aku ckp td..drpd sebesar2 tapak tgn aku yg comel ni da jd besar gedabak mcm ni....tp kn...mmg comel la...nape kucing kene comel ek...???


tp aku rs pose terbaik dr segala kucing yg ade is...












































































































tuu dia.......tekangkang tak hengat...maloo weyhh....tp si An Nur ni mmg suke tido mcm ni....bahgia agknye bile da tdo tekangkang gi tu...heheheheh


memacam ragam kucing ni tdo tp yg aku sempat snap ni je...sebab aku nk kejar masa...*kn aku da ckp aku ni bz....huhuhu POYO..!*

No comments:

Post a Comment