Saturday, August 7, 2010

Ntah te pape

Cakkk....!!

Lama btol aku tak update blog ni....biasa la...aku ni kalau da nama nyhe cuti blog ni pon cuti gak la....aku bz la...bz merehatkan diri....huhuhuhu

la ni pon aku br je blk teman ayh aku nk cr card reader katanye....tak kan nk biakan je g sensorg..bahaya 2...pastu g kdai 2 kejap je..tak smpai 5 minit kot...jenjalan jap..tgk barang...wat survey2 la org kate...chewahhhh aku bab nk menghabes kan duet no 1...!! pastu xde duet terdiam...terpaksa la aku menempek kat mak ayh aku...ishhh kalau boleh xnk la gitu...aku da keje kan...so tak nk la nyusah kan dorg lg..*walaupon aku tau kekadang aku mmg secara TAK sengaja da membebankan dorg...Maaf kn fara Mak Abah....Y_Y*




korang tau aku cotii dr hr jumaat lg....bukan aku sesaje je cuti...da boss soh aku abes kn cotii dlm bulan ni(ogos) so mane lg yg aku nk amik....hadoi...nk minta drag tak bg....huhuhu cmne???? tak pe yg pntg boss aku tau yg aku cotii n dye yg approve kan....gpon aku ade simpan conversation aku gn bos *haaa aku gn boss bukan scandal k...mmg kat opis semua pakai technology terkini....* da boss approve kn aku pon menikmati cootii aku dgn tenang....
tp xde la setenang mana pon...sku ttp teringat memenber yg keje kt opis...aku tnya gak la ade pape issu eke ape ke....*saje je nk menunjukkan aku ni rajin padahal...HANCUS..!*

keyhh la....chaww korang....nk buat menda lain

muuahhxxx bedahh..~!

1 comment:

  1. takde kes kat opis, cuma y2 dah masuk...so get ready everyone

    ReplyDelete