Tuesday, July 27, 2010

Apeee??!!!!

Hahahhahaaha aku rs nk tergelak hari ni...gyler awl aku dtg keje..7.30 aku da tercegat mcm pak guard *even pak guard tu pon tak tercegat..ddk lagi....*..pekerje yang berdedikasi btol aku ni..huhuhu compeny aku ptt berasa bangga gn pekerja yg sgt dedikasi mcm aku....hehhehehe *Boss gaji n bonus bg lebey aa..opsss terlebeyy suda...*


memandangkan aku on diet skrg ni.... *aku kene gak cr jalan mcm mana nk kecik kan bontot aku ni Y_Y* so smalam  ada owang teringin mengandong ke? nk mamam..jeng jeng jengg...






sedap gak....aku balun je..makan pape pon aku oke...so..! aku amik Tuna Sandwich...sedap...!



haaa nmpak je mcm tak menarik..rasa tgk..!! sedap weyh....sehingga menjilat jari...okeee


nampak mcm xde selera kn? alaa tp sesape yg pnh rs subway ni tau la pe rs....


mintak lebeh kn salad n tomato..! sgt fresh n sedap...salad pon rangup je...

hasil nye...? Ehhh MESTI la aku mkn tak abes..! huhuhu aku tak mkn abes pon...sebab kenyang....*terpaksa mengenyang kn dr..aku on DIET..!* so aku bg kat adk aku...n dye yg abes kan Sandwich Tuna aku....huhuhu...tp Subway mmg sedap okee

tp hr ni aku teringin nk mkn

sampai kah hajat di hati????

No comments:

Post a Comment