Thursday, July 1, 2010

Bengang Gyler

Paneh btol hati aku semalam...semalam kn opis xde econ...ntah mcm mane ntah cadangan aku diterima pulak oleh pihak atasan so dpt la blk awl *ngengada...!! sebna nye dorang pon da x tahan sebab panas sgt..tak leh nk PK..PERASANtan btol...!!*

Memandangkan haku blk agak awl *awl mende kol 5.30 ptg gak* so xde sape la nk amik haku....daddy ade keje so xleh nk amik haku...kakak ipar kesayangan haku pulak keje kat menara seblah haku je pon takde econ tp pesal ntah company dye x bg blk awl...sdg kn sume org blk awl smalam gara-gara xde econ...tak paham haku nape compeny dye pelik bebeno....huhuhuhu opsss termengata pulak....tp bukan ngata kakak ipar haku....aku ngata opis dye...huhuhuhu

"Kepada Kak S*i*a anda tahu siapa diri anda, Kalau ada terbaca jgn r mara ye..kita 'Ter'mengata compeny akk huhuhu tp bukan akk tau...muahhxxx lap u akk..!! ^_^ Ok sila la Tampar gedik btol haku nie"

Ok berbalik pada citer kepanasan hati aku semalam....aku blk naik LRT...da lama kot tak balik naik LRT...huhuhu ye r ade owang jemput hawie2 tapi..!! memandangkan semalam mmg da darurat panas nye...so haku pon amik keputusannek tren je....huhuhu amik LRT smpai Kelana Jaya pastuh TERPAKSA naik teksi.....teksi tuh pakai meeter tapi etiber smpai umah haku dye ckp 12 hengget sdgkan baru je 8 hengget lebih....haaaa aku nk argue haku takot sebab nye...
  1. Aku da la seorang kaum Hawa yang lemah...kang tejadi pape kang sape yg susah? kuarger haku dan kuarger "Si Dia" *_* ehh lelebih plak tampar kang br tau...
  2. Yang jadi drebar nye org berkulit gelap....paham-paham je la tp sememang nye bukan Negro...adk bradik dia gak la...huhuhu tp malaysia mari...
  3. Si drebar tuh tau umah haku kat mana haa kalau haku ckp lelebih kang dye bakar umah haku cmne? sape nk jawab? lg skali....kuarga haku gn kuarger "Si Dia"....huhuhuhuhu
  4. Si Drebar teksi tuh ddk btol2 dekat gn umah haku...katanye dye duduk Flat dekat-dekat umah haku...haaa korang byg kn kalau haku nk ckp byk or argue ttg harge yang dye letak kat haku...mau mati aku kene gn dia...takot dowh..!!!
Pemutusnye len kali haku akan bawak sendiri keter....huhuhuhu tp mls sbb kene brator nk parking ye r da kata parking free sape tak mau..! nyampah dan membosankan...!!

So pada kaum-kaum hawa yang len yang ade kat lua sana tu...
  1. kalau nk naik teksi cr r teksi yang ada adab *erkk..~ tp cmne nak tau kan..adoi la..Bong** btol haku ni..*
  2. JANGAN naik teksi sengsorang sebab nnt si drebar ni akn "Kencing" kita habis habisan..!!
okeyh la sayang nak sambung buat keje semalam yg lom abes...

Chaw bedah..~!

No comments:

Post a Comment