Monday, July 5, 2010

Sepetang bersama Pn Onie & Cik Mazz

Hari tu (hari j umaat....hahahahah da basi da citer ni br nk update well biasa la haku kn sentiasa bz...) aku g bersosial gn kakak2 kesayangan haku...nak tau sape?meh aku perkenal kan.....seblom tu bia aku ckp aku g bersosial kat mane....kt opis jek...huhuhu kiranye bersosial gak la....haaa aku gn kakak2 haku teringin nk mamam SR(Secret Recipe)

huhuhu da lama ngidam nk mkn kat cini gn dorang...

ikot kn hati nk je mkn sume....tp..! aku kn on diet....erkk diet ke?? okk meh haku knl kan sape kakak2 yg haku ckp kn.....colon yang pertama....


haaa ni r kakak kesygan kiter *pp dye mcm pakai botox kn..opsss terckp pulak cowie akk ku...^_^*.....Pn Onizuka Konichiwa.....harap maklum sume dye bukan ada darah Jepun....tp dye perasan nk jd owg jepun...huhuhu opsss alamak telebeh lagi....tp pape pon akk kite ni tetap comel mcm kiter....huhuhu *Blueekkk nak termuntah*

okeyhh calon yang kedua.....jeng jeng jeng.....

haaaa ni pon akk kiter gak....comel kn..? biasal la da kawan gn haku mst la comel..mcm aku gak la...huhuhuhu *Pang..!! Haaaa da kene tampar..Y_Y* nama kakak kiter ni *Korang prasan tak aku bile nk bercerita aku bahasa kn diri aku ni "aku" tp kalo nk perkenalkan sesape terutamanye kakak2 yang da berusia opsss sorry bukan berusia yg lg tua dr aku aku akn bahasakan dr "Kiter"....Split Personality btol haku ni*...Kak Mazz...

Ok kiter terus ke menu utama kita.....aku onie gn kak mazz order air *tgk gmbar kt bawah ni k*....

Ice Lemon Tea (Kak Mazz*sebok nak enterframe...nk jadi wallpaper agknye...huhuhuhuhu*, Watermelon Juice (Onie), Ice Lemon Tea (Budak Comel a.k.a Fara)

lepas tu makanan kiteorg plak...lg skali *Sila la scroll ke bawah n tgk gmbar*

nyummmyyy...!! aku gn onie order Blackpepper Chicken with Fries *Konon nk diet xmo mkn ns...poyo kn? sdg kn xde beza pon* tp mmg sedap weyhhhh...

haaa yang ni kak mazz nye mknan.....Nasi Goreng with Satay *tak hingat pe kenama nye pakai hentam kromo je....hentam saja la labuuuuu*

ok kita cuba rewind blk....kite kebelakang kn citer ni siket.....seblom aku n kakak2 haku tu melantak mkn mknan kat ats tu.....aku tgh sebok bergosip-gosip dgn dorang....haku ngate orang tuh ngate org ni *Ok aku tambak nasi citer je* tetiber haku ternmapak satu cerita yg mmg panas la....nk tau pe tak..?? scroll bawah weyhh scroll.....berita hangat nieh...!!




































































































lagie.......
























































































































































tuuuu dia.....korang nmpak tak hape yg haku nmpak? haaaa 2 jenten tgh berpelukan...nak g masjid tuh....sbnanye ada 3 jenten tp haku tak sempat nk amik.....tp ish2....saket mate haku ni nk nengok nye......berpelukan smbil berpegangan tgn,...ish3....buleh ke gitu? maybe pd pndgan korg bnda ni biasa....tp bg haku la kan....ni luar biasa weyh.....bebawak la bertobat.....


okeyhh la syg haku xnk gosip lelebih....kurang pahala poser haku....

Chaw bedahhh..~!


2 comments:

  1. fara tomei....kakak yg pertama tu mmg cumel cam fara...(parasan sungguh) panggggg...

    ReplyDelete
  2. huhuhuhuhu mmg comel pon..kakak2 fara sume comel okee..*Muahhhxxx*

    ReplyDelete