Tuesday, July 20, 2010

Day 2

okeeyhhhh quieck update.....haa baca la sampai lebam..!

Day 2 - 17 July 2010 (Saturday) 


ok....aku bgn pepagi n siap kan pape yang patut..maksud nye potong tali utk games....cmne nk buat group supaya semua dapat cmpur *1 group campur xde nye nk pilih2...!* n have fun together.bincang-bincang ttg hari keluarga...huhuhuhu

okee cut short*dlm meeting ni*....da pon tgh hr...so bile da tgh hr mst la lapa kan....so bile da lapa mst la kene mkn kn? huhuhuhu ms ni prot aku da berdangdut dangdut tahan gelek tak hengat nye....huhuhuhuhu lapa seyh....ye r x mkn bfast sebab nk mkn kt cini....


haaa ni la kedai yg aku n mak cik pak cik aku makan..fames kedai ni...Kedai Makan Rahmat, Pasir Gudang..mmg sedap la wei....nape sedap...? ape yg sedap..? huhuhuhuhu tgk bawah ye *tu bawah mane korang tgk?? maksud aku scroll down daa....*...




Haaaa ni la keunikan kedai ni......Ikan Siakap Goreng *Alaamk terkantoi ekor da ilang..huhuhu aku da balun ekor dye br aku amik gmbar...*...panas2 ni....kedai ni tersangat la pantas...pekerja dye mcm lipas kudung....aku br je order...g kat tempat duduk trus mknan tu da ade terpampang dekat atas meja...huhuhuhu pantas weyhh....ok berbalik pada ikan yang aku ckp td tu....ikan ni fresh tau...korang dapat rskan ke"fresh"an nye kalau korang mkn...pastu korang order je dye goreng ikan tuh...bukan yg da lama goreng ok....




yang ni pon salah satu mkanan yag mmg femes kt cini....Udang Goreng....huhuh aku da la Hantu pontianak Udang....udang dye pon besar2 tau...n dorang tak lokek udang...fresh pon fresh...mmg berbaloi2 la babe...kalao korang mkn kat cini...

so lepas je aku membuncit kan perot aku yang da mmg buncit tu *opsss...terkantoi..abes la sume tgk prot aku lpas ni..* aku balik bilik n bersiap2....sebab ptg nk ada games...ptg tu kol 4 mcm tu aku g padang yang disediakan *tempat ni best....ko ckp je nk main pe sume ado...sgt best ok....sume dorg settle kn korang dtg enjoy n bayar je...* memule kene buat group...4 group [Merah, Kuning Biru Hijau]...aku? rumah MERAH la....


kteorang main 6 games....

  1. Caterpillar Walk - sgt best tp kene cr org yg sama size...memandangakn aku ni adalah d antara pompuan yang pendek & rendah kecik so aku tak leh main...huhuhu sume tinggi2...so game ni aku tak maen*aku nak tp x layak..!*.. Dapat no.3
  2. Tug Of war - Yeayyhh...! mmg best...Dapat no 1 weyh...! *sampai sakit pinggang tulang belakang aku ko tau tak...menarik tali tuh nye pasal....sangat best bile menang...bukan senang k...*
  3.  Find your shoes - ni mainan budak2...aku nk main tp dorg ckp aku da besar n da boleh kawen...*owhh tua nya aku...!*
  4. Flying Bomb - wahhh aku suke...! alaaa game ni main baling2 belon yg ada air tuh...huhuhhu Dapat no 2
  5. Golf Ball Treasure - ni pon same...mainan bebudak...nak mian...tp tak nk la..kene cr kasut busuk...huhuhuhu
  6. Fill Me up - yang ni mencabar minda kot...! nk kene masuk kan air dlm botol..guna span...ape??? senang? haa maen tgk....Dapat no.3
tapi mmg best la...aku dapat rasakan betapa bestnye dapat jumpa sedara mara pak pak sedara mak mak sedara....huhuhu memandangkan malam tuh aku and family aku kene buat persembahan mlm tu *bukan fam aku je...semua keluarga ok..* so ptg tuh lepas men games aku n fam aku parctise...tp seblom tu....kiteorang lepas minom2 dekat Lobby Cafe...uishh best la wey air ni....

nampak tu....fuhhhh nama air ni...Coconut Strike*Air kelapa + Cincau + isi kelapa*..masyukk weyh...!!!!
sluurrpppppp *aku dapat rasakan kesedapan nye..smapai sekarang*

lepas je drpd tu....blk bilik practise 30 minit mandi solat and g dinner...mlm tu gak kite ade celeb bday uncle aku...
ni la kek nye...simple tp sedap*rs je sbb on diet*...
event ends at 11.30..lpas tu ape lagi aku karok tak hengat la...smpai kol 12 lebih n blk tdo..! huhuhu

okee la nk smbung buat keje ni...
chaw bedahh..~!

No comments:

Post a Comment