Wednesday, July 7, 2010

Rombongan Cik Tee Emm

Dengan selumber yaya je smalam aku dengan bangga nye minta permission kua office awl dgn boss sebab nk tgk one of our ream member's bersalin....huhuhu biasa la haku ni kekadang *selalu aku rasa* selumber sket..walopon gn boss....bukan hape.....benda yang betol nape nk takot kan..? tp kalao bnda tu agk2 nk kene mara gn boss or buat boss mara....baik simpan je la....tak kene mara ntah2 terus dapat surat cinta dr boss...haaa lg la huru hara idop...cm mane aku nk sara hidop aku? huhuhuhuhu

Ok berbalik pada crita semalam....aku semalam sesaje je ckp...ye r share brita baik dgn boss...aku ckp la kak *ch* da bersalin n bla bla bla....pastu aku ckp la...igt nk g melawat...tetiba aku pon terkejot gn jwpan boss...."Ok..nnt kirim salam"....haaaa haku pon agak tak sangka gn jawapan dye...huhuhuhu MOga Allah je yang dapat memebalas jasa baik boss...Aminn...

So cdg nye nk kua kol 11 *awl kn...setting baeekkk je g boss* tp....kol 1 gak kteorg kua sebab....ms nk kua tuh time tu la semua dapat email yg belambak beranak pinak...hadoiiii byk pulak keje ni....pening pale nk pikior...nk tak nk kene gk la...sebab sblom kua nk gak la settle kn keje so xde r boss igt kita ni take advantage kn? *Haaa aku kan pekerja yg dedikasi so xnk la mengguris hati boss huhuhuhu*

So dengan excited nye aku n yang lelain g Hospital Sg Buloh...korang tgk la pic yg haku upload ni.... enjoy k..!! Ohh lupa pulak....Tahniah ye kak *ch*.....

haaa ni suri....ni muka dye tgh teruja yang teramat sgt tgk bby arash...huhuhuhu

haaa ni adalah ibu segala ibu yang ada dlm team aku...hikhikhik....dye la ibu...dye la kakak....dye la penyelamat..dia lah boss aku....*alamak kantoi aku buat blog tak buat keje...mati aku lpas ni..* masa ni kak jie tgh mendemotrate mcm mana nk bedung bby...so aku n yg lain2 dapat belajar benda baru...

Dari Kiri : Suri, Linda, Zaid, Halim, Ajoi, Zul
ni pulak muka hero & heroin team haku....kira ni sebahagian la....yg len kt opis buat keje..kalao sume g bankrup r compeny yang haku keje *actually cian kat boss haku la sebab kene menjawab nape bg sume*... Semua teruja tgk bby arash....byk btol peminat arash ni...semua nk tgk dye....semua geram tgk dye terutama skali mamat yg pakai bju oren tuh...yg kat tgh tu *Sila refer gambar atas ye*....mcm dye pulak ayh arash....

so selepas dibedung oleh kak jie....haku pon hape lagi..amik kesempatan merogol la..sgt best pegang bby....tak tau nape....bau dye sgt best....Kuasa Allah kn...haaa ade gaya tak haku nk jd ibu? insyaAllah 1 hr nnt....tp takot haku dgr citer org yg berpengalaman beranka ni...ada yg ckp mcm2....Nauzubillahmizalik....takot haku...#_#

Yang ni plak nk maik berkat...mane tau pas ni dye pulak...*nnt g spital sg buloh gak tau...leh g jenjalan jauh ciket...hehhehehe* memula dia ni takot nk pegang,,,tp aku tgk ok je,,soo pass la kalau nk jd ibu nnt....



aku rs kulit bby ni same je gn kulit suri sebab dlu ibu si arash ni mmg suka pgang tgn suri...mcm bby katanye...hehhehehe...^_^

semua da pegang kecuali hero-hero tua ni...yang brani cuma zul je sebab dye da jd ayh..*kalo tak tau gak nk pegang kantoi r x pnh jg bby dye...hikhikhik* tgk....semua mcm nk pegang xnk nk pegang xnk....hhuhuhuhu xpe la usaha tangga kejayaan....I Support U..!!






haa yang pulak mesyuarat kaum ibu....sesi menemu ramah...mcm mana deliver...ok ke? sakit ke? bukak bape? nk nyusu ke blom...n sebagainya....xleh nk ckp bebanyak...keje belambak gyler...mati aku kalo boss kecik aku baca blog ni...

Pape pon kteorang mmg sgt teruja tgk bby arash....sebab sejibik ruper mak dye...ayh dye? mmmm ade la jugak....tang idong tuh mmg ade...hikihikhik....huh?? mane gmbar bby? ok tepek 1 je pic arash k...

Mohd Arash, 1 Hari

okeyh la syg....opssss ade lagi......scroll bwah sket...


























































lepas g tgk bby...kteorg g mamam lunch...dlm kol 3.30 ptg.....perot aku da bernyanyi lagu My Heart Will Go On da....yang bst nye...dpt mkn fre...hehehhehe meh aku letak ciket gmbar...pastu nk log off t lg 1 jam aku on lg...hehhehehe

ni satay sebelum dibaham makan oleh kteorang.....

dan yang ni selepas.....huhuhuhu Thanks Kak Jie....We all love u la*dgn harapan len kali leh blanja g...xpyh mahal2 pon xpe yg pntg kerjasama kak jie belanja {Pang..!! haaa kene tampar da sebab byk ckp malalut}*...muahhxxxx

chaw bedah..~!

No comments:

Post a Comment