Thursday, July 15, 2010

Kenapa? Mengapa? Apakah?

Aku nak share something dgn korang sume...semalam aku tak boleh tido tau ntah tepape mimpi yang bukan2..so terjaga-jaga...so now aku mengantok tahap gabann dowhhh....Tuhan je yang tay betapa ngantok nye aku dok menahan mata dr terlelap...adoii pesal ntah.....

Seblom aku tdo smalam....ntah mcm mane ntah aku boleh terlupa *TERLUPA bukan buat2 tp mmg lupa..* nak baca ayat Kursi....OMG..! seyes...aku lagi terkejut sebab aku selalu baca ayat kursi di mana je aku berada....dlm kete *WAJIB seblom bawak kete* dlm bilik...bila rs x sedap hati....mmg ayat kursi tuh la peneman aku...tetibe smalam aku lepas solat isya' lidah aku kelu...mcm tak boleh nk baca langsung...Ya Allah nape gn aku ni? yang best nye....aku baca ayt kursi skali termasuk ayat lain... Y_Y

So Smalam aku asyik terjaga-jaga je..mimpi tu mimpi ni...ade mimpi org nk ggu ade mimpiyang ngeri ada mimpi yang suam2 kuku...semua ada la senang citer...nape gn aku ni....kawan2 doa kan la aku...tp pg td aku cuba bc ok da....tp aku jd kompius...mcm ni

Pic Googled

pelik nape buleh jd gitu.... sangat menakot kan okeee..Aku harap mlm ni perkara tuh tak berulang lg...

No comments:

Post a Comment