Monday, July 12, 2010

Mengantok weyhhh

Mengantoks tahap buaya air aku hari ni....biasa la monday blues....nape r setiap kali senin je mst rs nk demam skit tekak pening pale *harap maklum pening pale tuh mmg da ade keyh sejak dr hr sabtu hari tu..ntah pesal ntah...ni mst sebab aku mkn x ikot msa...ye r aku nk kurus la kata..makan tak makan sama je..!*

hri ni cm biasa kene masuk War Room Meeting..Biler ntah nk siap benda alah ni..pening pale pikior ttg bnda ni..sakit maap laptp lama bebenor....*biase la kalo keje mmg cmni...tp kalau xkeje nk buat blog pepanjang lebar xde pon ckp saket pale....diskriminasi sungguh.....=P*

okeyh la....nk sambung buat keje...mati aku kalau boss kecik aku tau aku dok berblog kt meeting ni..*Kak J**, hr ni mcm tak bape sehat....kalau tak larat nk MC..tp tak mintak la...huhuhuhu*

Chaw Bedah..~!

No comments:

Post a Comment