Wednesday, July 28, 2010

jiwa kacau

Jiwa aku agak kacau hari ni...ntah pesal ntah...mkn mcm tak bape nk lalu sgt...pale aku ni pk memacam *kes rogol bunuh kawan mkn kawan hipokrit sumer ade.....*  benda...pesal ntah....ditambah plak gn aku sakit pale migrain kot....mcm menyocok-nyocok  bukan dikocok-kocok je mata aku ni...sakittau tak..maybe sdh smalam tak abes lg....*arrhhhhh persetan kan semuanye...*

Aku tak ceria langsung hari ni....Kesedihan dalam tawa....*chewahhh... Y___Y * aku tak tau nape..aku tak suke tak ceria nnt aku tak nmpak comel....ehhh bukan perasan tp mmg kenyataan...huhuhu nasib la kalo nyampah x pyh baca...Adeee haku kesahh???!! *hmmmm kesah gak sebnanye...ye r klo korang tak baca sape g nk bc blog aku ni kan...sorry....T_T *


keyh la aku nk cari ilham jap...nk muhasabah diri...

No comments:

Post a Comment