Wednesday, July 7, 2010

In Love......

U ollzz,

Ni adalah pengakuan hebat aku...aku tak pernah nak cerita ttg aku bercinta gn sape....tp hr ni aku nk bgtau korang yang hati aku da dimiliki oleh seseorang....*Sorry la pada sesape yg ada hti kat aku..Hati ku telah dimiliki..*

Semalam adalah hari yang bermakna buat aku...nape?? sebab haku g jumpa boypren kesayangan aku.....aku gn dye agak lama la da bersama...nk dekat setahun tp belum setahun lg la....yang aku gan dye da lama bersama...dia sentiasa menepek gn haku bila aku sedih ke...aku suka ke...aku happy ke....aku manja terlebih ke...aku ngengada ke..aku buat muka ke....kepala aku gila2 ke...aku merajok ke...mmg dia selalu ade gn aku....bila aku tgk dye je haku rs tenang je....lepas rindu la senang cite....^_^

Tp semalam adalah saat yang aku rs sgt best...aku da jumpa da dgn dye...dan aku rasa haku da jatuh cinta gn dia....alamak terbgtau pulak....*korang sediakn kan la baldi...sebab aku takot korang termuntah je bc citer haku ni....* semalam adalah detik yang haku tunggu n haku tak kan lupa kan smpai bile....hensem ok boypren haku...*Haaa korang ade ke boypren yg mcm aku ade? Ehhhh adeee haku kesah????* kurus tinggi....yang penting putih ok....aku pantang tgk mamat yg putih *tp pastikan putih hensem ok..kalo putih tp x hensem tak mau..!* hehhehe dating tak hengat haku semalam....ye r lepas rindu sesama sendri...nk pelok pinggang cium molot lg....lama kot..ye r kata lepas windu.....



*Ohhh hati inisedang di lamun cinta..smpai sekranag aku dpt rsa kan getaran antara aku dgn dia semalam......*

Memula tuh aku rs mcm maluu sgt nk jmpa...malu nk bertentang mata...tapi ntah mcm mana haku rs kuat pulak nk jmpa dgn dia semalam...










Tak boleh nk bercerita la...sebab ada banyak senset..t korang stim bc susah aku..*maksudnye...scroll la kt bawah kalo nk stim...*...





































































































 Tadaaa.......ni la boypren haku yang aku ckp kan tuh.....mcm ni la cara dye pakai semalam....aku rasa mcm......ehhhhh ni bukan dia la....ni Ex boyfren haku...

.
adoii...tgk betapa kuat nye ksh syg haku kt dye ni...smpai aku terletak pic dye....tp sorry someone have took my heart away......oke ok ok...seyes ok....







sila la scroll......











































ni la dia boyfren kesaygan aku skrg.....Mohd Arash Mohd Joharee.....*tgk je boleh nk no tepon??? takk bolee bcos he's mine..!*

tgk dye je hilang masalah yg aku pk kan....masalah keje? x terpk pon kalo jmpa gn dye...
..
tgk la kaki dye.....mcm nk geget je....mcm tau2 je gf kesygan dye nk dtg 2 yang tak nk pakai pape...hikhiukhik

saje je dia nk bia tgn cm2 sebab dye nk menunjuk kn betapa seksinye dye...*mmg pon....aku TERsgt la tak tahan stim tgk keseksian dye ni....*

Tp ms mmg mencemburui haku...so tak berapa nk lama sgt la aku berdating gn dye....xpe t kita dating lg k....I LOve u Sooooo muchh syg......!!


Gambar terakhir seblom aku blk & pergi berjuang nk kumpul duat kawen nk sara idop haku...huhuhu sdh... Y_Y


so itulah kisah aku buat ms sekrang la.....bz weyhh byk keje...!

*Kepada sesape yg mmg suka kat aku or korang mmg pendam kn perasaan...kalau nk jeles....pikior la 10x*

chaw bedah..~!

1 comment:

  1. perghh....kasihnya ibu~! membawa ke syurga~~~~~

    ReplyDelete