Friday, July 30, 2010

Heppy besday Asrol...!!

actually besday mamat ni da lama da...hari rabu hari tu tp memandangkan jiwa tak berapa nak tenteram sangat so mls nk buat blog sebab xde idea yg kua....aku nk menaip pon pk berjuata2 lemon kali pe benda yg aku nk buat...soooo memandangkan hr ni jiwa aku kembali normal....aku ade banyak pulak idea yg aku nk  tulis....so kita mulakan dengan besday si Asrol member office aku....

hari rabu (28 July 2010) hari tu besday dye...team aku saje je buat dono...tetibe je team seblah buat besday party besar2an....adoii sedeyhh bebeno aku tgk muka nye si Asrol tu....tp kteorg ttp buat bodo n dono...huhuhu what to do...sbb kitaorg da ade buat planning utk Asrol... ^_^ n aku rs si mamat tu agak happy la gn surprise yang kteorang arrange kn utk dye....yang best nye...Boss kte org yg bawak kan kek dye.. *Jeles...!! ms besday aku boss tak bawak kan...tp aku beruntung....sebab Hot Mama merangkap boss kecik aku yang bawak kan...owwhh i lap u la Hot Mama..! muahhxxx*


haaa jeles tak jeles la...hehhehe tp im happy if u are happy ye En Asrol...da tua so da boleh cr colon yang sesuai utk kawen.... ^_^ tp soh Geng Mereng yang crkan...sebab dorg lg knal ko kan asrol....jom layan gambo yang sempat d snap ms surprise besday asrol..Jom Laynnnzzzz.......!!


Selamat Hari Tua Asrol yang ke 25...^_^

ni sape la yg dengki kat ko asrol amik gmbar kepala sparoh je bukan fara tau asrol Halim yang amik gmbar dye...dye dengki gn ko sbb boss bwk kan kek ...hehheheheh

aku rs ni la dye Geng Mereng...aku? aku bukan tp aku kn fotogedik...so haruss laaa gambar aku ade...hehheheheh

yang ni pulak group Inv aku...tp sebahagian je la...sebab lg 2 org tgh amik gmbar...korg prasan...ade org da mengcover muka boss...huhuhu ayokk tak tayok..muka boss tak nmpak...*yg pntg muka aku nmpak...^_^*

haaa ni la muka besday boy nye...ensem? anda berminat? sila promote dr sendri dekat Si Asrol tu sendiri...tak kuasa aku nk dgr rintihan hati korang yg nk kt dye...hhehehehe

haaa masa untuk melantak kek ni....sedapp weyhhh..!

so tu la dye siket sebanyak ttg besday member aku....merah padam muke dye bile kita sume nyanyikan lagu epy besday kat dye...haaa jgn igt kite xleh buat surprise utk ko ye asrol....menjadi gak ekk....senyom sokmo dehh..!

chaw bedahh..~!

1 comment:

  1. waduh2, bukan slh aku, asrol tu tinggi bebeno, nak amik semua nya pasal..hehehe

    ReplyDelete